WHAT ARE WORDS IF YOU REALLY DON’T MEAN THEM WHEN YOU SAY THEM

okej, nu ligger jag här i min ensamhet och plötsligt ringer min mobil
med okänt nummer, jag brukar aldrig svara när det inte står nummer
men jag gjorde iaf det, och så är det någon jävel som prata engelska,
jag blir skraj och lägger på. alltså wtf, jag bytte nummer för typ två
månder sedan för att jag inte vill att någon ska ha mitt nummer så
händer det här?! känner fan att jag måste byta nu om personen
ringer igen. usch, jag hatar verkligen sånt här, personen visste
mitt namn och allt! fick en sån där läskig klump i magen :/
aja.. idag ska jag iaf inte röra mig ut sängen, ligga här och
bara ha det mys, kolla film och dricka cola!
hoppas alla haft en bra helg och sånt!
tyvärr har jag inga bilder, måste verkligen
bli bättre på att ta dem!
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0