I might be bad, but i'm perfectly good at it

hejsan!

har varit på kryssning med bästa tjejerna & några till, det var jättekul!
måste verkligen göras om, party all night long blev det, helt underbart.
kom hem på fredagen och då kom evelina hennes pojkvän & niclas till
mig och vi kollade på film, jag somnade i soffan och när jag vaknade
hade eve och hennes pojkvän dragit och niclas låg och sov i soffan.
vi vaknade och då gick han hem. fick också ett jättefint armband av
honom med äkta lavastenar, jättegulligt! på lördagen åkte vi ut till
långö med familjen, satt i solen hela dagen käkade gott och drack
cider. jättemysigt var det, fick lite färg också och de tackar man ju
inte nej till :) sedan åkte jag och syskonen hem och sedan hämtade
mange mig och vi åkte till honom. kom hem idag och sedan åkte
jag sara linus och frida på bio. vi kollade på red riding hood den var
jättebra! ni måååste se. nu pratar jag i telefon med mikaela.
nu kommer det bilder från kryssningen och långö! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0