turn on the light, let me see what's in front of me

hej fina! hade totalt glömt bort bloggen men nu är jag tillbaka!
min helg var toppen, jag och emma åkte till kim i fredags, det
är carros pojkvän. självklart var också carro där, han hade
middag för att han fyllt 19. det var faktiskt super trevligt.
vi drack pratade och sånt. självklart slutade kvällen som
den alltid gör för mig och emma när vi gör något
tillsammans, iaf dricker haha. love it! sen åkte jag
till mange och sov där. på lördagen åkte mange
med mig hit och jag sara linus och mange drack
här, mamma och pappa sov på hotell och grejer.
sedan kom också frida och hennes kompisar hit.
på söndagen åkte mange hem och jag låg bara
i sängen. på måndagen var det skola, och sen
efter åkte jag och emma hem till carro. vi satt
i solen, lyssnade på musik och pratade. super
mysigt! och nu ligger jag hemma för jag
vaknade av att jag blödde näsblod, hade
asont i magen och sånt. fy :( hoppas det
går över för vill till mina babes i skolan!
i love you girls!

Kommentarer
Postat av: emmaaa

love u darliiiing

2011-04-12 @ 20:25:15
URL: http://elundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0