nothing compares to you, worlds greatest

alltså den här veckan är så jävla ovärd, men ska självklart gå iaf
eftersom jag är så duktig! idag hade vi föreläsning, tipspromenad
och sedan skulle vi kolla på fotboll, ekenbergska 1&2 spelade och
colin. imorgon (torsdag) har vi olika aktiviteter som vi får välja
välja mellan, vi valde zumba innan maten och efter ska vi lära
oss hur man ger massage. intressant! så imorgon blir det
mysdress som gäller! och på fredag ska vi kolla på bio.
alltså säg mig, är inte detta en ovärd vecka? visst är det
skönt men ja.. och nu ska jag kolla på one tree hill och
snart ska jag följa med sara till banken, snäll jag är! :)
och sedan hem för att fortsätta kolla på one tree hill.
gud vad jag älskar det alltså, bästa serien som gjorts.
& nu kommer fler bilder från kryssningen!
vi hörs pullor
& dethär är min super snygga vän emma!

Kommentarer
Postat av: emma

du är super snygg älskling

2011-04-27 @ 13:25:55
URL: http://elundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0