It takes a fool to remain sane.

somnade irriterad och vaknade irriterad, men som vanligt kommer mina tjejer
göra mig glad igen, dem är underbara! anledningen till att jag är sur
har jag inte riktigt kommit på än, kanske för en viss jävla person
ska hålla på(?) ajaa.. idag har vi nk 2lektioner engelska två lektioner
och sen samhälle. det är rätt skönt att ha två lektioner för då får man
iaf något gjort. & planen är att dra på kyssning på torsdagen på lovet.
carro emma kim och någon stefan ska dra redan så nu ska jag prata
med bästa mormor, får se vad hon säger och om det nu blir bokat
och allt kommer jag att vara superglad. wiho.
now ; of to school!
how many times will it take, oh, how many times will it take for me, to get it right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0