Anywhere you are, I am near, anywhere you go, I'll be there

godkväll! skola dagen gick asbra fast jag kom till skolan halv nio
och vi hade tydligen ingen idrott så vi började inte förens runt
halv elva, då hade vi matte och jag skulle inte ha matte prov
så jag var på den lektionen typ 15min sen gick jag. sen var
det pannkaka till lunch, intressant värre.. caroline och jag
gick iaf ner på stan och jag köpte skor. vita converse blev
det. nu på kvällen har jag varit på bio med sara linus &
frida. vi såg på I am number four. alltså åååh, älskade
verkligen filmen, helt otroligt bra! så nu har jag ont i
magen efter alla popcorn och ska nu glo på film
eftersom jag läste ut boken jag började med igår
tidigare idag, fettsynd :/ sov gott allihop!
bild från i torsdags, emma sötis står och klipper.

aysen, bild från idag. ja, vad gör han?

Kommentarer
Postat av: emma

tack för den grymt snygga bilder va.. synd att jag inte kunde lägga in bilder från min mobil till datorn annars hade du fått igen.. <3 love

2011-04-02 @ 17:19:10
URL: http://elundkvist.blogg.se/
Postat av: sofie östman

sluta gumman, du är ju så jävla fin! <3 lovelove

2011-04-03 @ 14:52:01
URL: http://sofiesostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0