a rising dream or a fallin' star?

godmorgon! klockan är nu 07.00 och jag är klar för skolan!
det regnar ute idag så sara är så snäll och skjutsar mig till
bussen, hade verkligen inte lust att gå ca 3km till bussen
i regnet! så idag är det idrott matte och svenska, sen
slutar jag 13.30. riktigt jäkla skönt. ska köpa skor idag
också, tror att det blir ett par vita converse i storlek 36.
älskar att ha små fötter, så himla fint! och nu ska jag ner
och käka frukost, första gången på länge jag hinner det,
väljer heller att sova längre hehe. och igår läste jag boken
"syskor kärlek" tills jag somna, fytusan vilken spännande
bok! men har redan räknat ut att dem kommer ta livet av
sig, men är inte helt säker än.. dags att bege mig ner.
trevlig dag pussar!
bra bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0